Alla inlägg den 29 april 2010

Av Linnea Blomqvist - 29 april 2010 08:59

Jag gör precis som jag vill. Jag fattar mina beslut utefter mig själv. Jag ändrar mina beslut in i sista sekund, för mig själv, för att jag vill någonting annat.


Jag kanske inte ser helt klart, men vägen framför mig är inte längre lika dimmig, jag kan se en liten ljus punkt. Saken är att jag nog inte ens vill se, jag vill kunna ändra från dag till dag. Ta en timme i taget, leva varje minut hur jag vill och hur jag känner för att leva.


Har skrivit på ett sexmånaderskontrakt på jobbet, vilket skrämde mig förut. Sex månader här, fast. Men trots allt, det är bara sex månader. Fast antagligen kommer dom sex månaderna fortsätta och bli fler. Men ändå, jag kan ta semester ibland. Njuta av min lediga tid men även av tiden då jag jobbar. Skulle aldrig kunna tänka mig något annat yrke just nu. Och arbetsplatsen är hur bra som helst, känner mig redan hyfsat trygg efter en månad och dom flesta kunderna är trevliga. Vad mer kan jag önska? Just nu.. Jag är 21 år. Kommer inte vara här för alltid, det vet jag, så pass bra känner jag mig själv. Men ett tag, kanske två-tre år..?


Jag ska sluta se framåt så mycket, ska lägga av med att tjuvkika in i framtiden, blir så mycket mer spännande om man bara blundar, drömmer lite ibland och flyter, simmar i takt med er andra och slappnar av!

 

CIAO.

Presentation


IDA LINNEA BLOMQVIST

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards