Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Linnea Blomqvist - 10 oktober 2009 22:27

Jag hatar att vara uppsvälld i magen. Hatar att jag skulle äta den där glassen ikväll, den var ju liksom inte ens speciellt god. fattar inte varför jag alltid ska trycka ner så mycket på en och samma gång bara för att det är lördag kväll och jag ser på film, jag äcklas. Filmen var i alla fall väldigt bra, Blown apart med Ewan McGregor och Michelle Williams. Så sjukt deprimerande och ångestgivande visserligen.. Vilket kanske inte var det bästa för mig ikväll. Jag vet inte, inte just nu i alla fall.


Har haft en väldigt mysig dag med Linda och Svante idag. Färgat Lindas hår och varit ute och gått och pratat massa, vilket kändes jätteskönt.


ÅHH, om bara min jäkla mage kunde sjunka ihop typ två decimeter så hade det varit så himla skönt och folk skulle kunna sluta tro att man var gravid...


Tråkigt inlägg jag vet, men allt jag kan tänka på är min mage som kurrar och gör ont..


BYE CIAO.




Ovido - Quiz & Flashcards