Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Linnea Blomqvist - 20 oktober 2009 21:47


Mitt huvud är absolut helt fullproppat, hela jag är fylld av nya intryck, nya tankar. All information, alla vackra helt otroliga saker jag har sett och upplevt. London! helt underbar stad säger jag bara. Den här helgen har verkligen gett mig så mycket längtan i livet. jag vill göra så mycket, och jag vet att livet har så mycket att erbjuda! Jag vill ta en massa risker, testa nya saker.

Hela min resa måste sjunka ner lite längre i mig innan jag kan skriva om den, men det var så väldigt lyckat det kunde bli i alla fall! Det har gett mig  så väldigt mycket. Jag har kommit på saker om mig själv som jag nog inte riktigt visste tidigare. Mitt tankesätt har blivit så mycket klarare. jag har tagit tid att verkligen tänka på mig själv, vad jag vill.

Jag måste sova nu innan jag faller ihop! byeciao.


     

Ovido - Quiz & Flashcards