Alla inlägg den 29 september 2009

Av Linnea Blomqvist - 29 september 2009 11:24

    


Jag har känslor. Jag orkar bara inte visa dom idag, jag döljer mig själv och sväljer alla klumpar. Jag ler och tittar folk sådär länge i ögonen för att övertyga om att jag faktiskt är glad. Jag vill inte se några tvivel ifrån någon, vill inte ha någon som tycker synd om mig, för det är det inte.


Ställde klockan idag för att få ut lite av dagen innan jag börjar jobba klockan två. Tänkte åka in till karlskrona för att se Johan som jag inte träffat på en vecka. Men han har ingen mobil för tillfället så fick aldrig tag på honom igår, och inte i morse heller. så sen när han ringde blev det för sent. 

Var pigg och kände mig lite lycklig i morse, nu känner jag mig bara tom. hatar att jag blir såhär vissa dagar, bygger upp någon slags förväntning och sedan när det inte blir så, så faller allt.


Förlåt, men jag vill faktiskt inte veta allt om alla drömmar och känslor och allting på samma gång. Jag vill verka stark men idag är jag inte det. jag ska visa mig stark idag men jag kan skriva det här, jag är svag. 


Nu ska jag ut och gå en lång runda och bara tänka på allt eller inte tänka på något jag får se..


ciao. 


Du är det finaste jag vet.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards