Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Linnea Blomqvist - 16 februari 2010 15:33

Så mycket snö, så lite sol. Men det är fint, mysigt att vara i Hjälmsa. Det känns härligt att vara hemma, när man ändå vet att man inte ska bo här för alltid. Det är en speciell känsla. Jag ska njuta nu innan allvaret springer ikapp mig!


Mamma och två överlyckliga små hundar mötte mig på tågstationen i Hoby i morse. Fint. Vi köpte frallor och kaviar. Som jag har saknat kaviar! Jag var och är minst sagt trött efter att ha åkt nattbussen från Berlin och sedan tåget från Malmö, men det var roligt att få en liten pratstund med mamma.


Jag ska ägna dessa dagar åt att tänka, fundera så hjärnan knakar, överväga för och nackdelar. Måste ta reda på vad jag vill. Nu. Känns faktiskt ändå som att det kommer lösa sig vart vi än flyttar eller tar vägen. Har en del grejer på gång som nog kan bli riktigt nice vilket som..


Jag är trött och är känner mig inte så kreativt motiverad som man kan behöva för att skriva.


Ciao.



Ovido - Quiz & Flashcards