Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Linnea Blomqvist - 26 februari 2010 11:18

En bra dag igår. Var på arbetsförmedlingen för första gången i mitt liv, men det vart helt okej. Ska på möte där på tisdag och få en jobbcoach, det kommer nog bli bra.

Åt även lite mat med Hon o Han vilket var mysigt. Fick ett nummer jag ska ringa angående jobb, det kommer lösa sig, det vet jag! Ska även vara hårmodell på tisdag, kan bli spännande.


Min fot gör ondare än någonsin och jag har äntligen fått en tid hos doktorn. Usch, jag gillar verkligen inte att gå till doktorn egentligen, känns aldrig som att dom riktigt lyssnar. Men min fot börjar verkligen bli helt olidlig att gå på och det gör ont både under och över den och strömmar upp i benet.   


Träffade Natta igår med, vilket var väldans trevligt. Ikväll blir det lite matlagning med Natta och Sara.


Jag har funderat på att jag borde starta en frisörblogg. vet att det typ redan finns en miljon, men jag skulle kunna tänka ut något som var lite mer orginellt, något som får den att sticka ut från mängden. jag har så mycket idéer just nu på saker jag vill göra, projekt jag vill anordna.


Ciao.

Ovido - Quiz & Flashcards